Alla inlägg den 21 maj 2013

Av vanessa - 21 maj 2013 21:44

Hej  jag börjaade blogga idag och denna bloggen kommer handla om mitt liv som gastrick by pass opererad och annat smått och gott, jag ar skrivet ner datum och vikt under min resa till mina nu 71 kg som jag tänkt ska bli runt 65 eller något men får väll se de hade jag tänkt lägga in imorgon då jg har det i ett äfte någonstans i mitt rum :$


 Iallafall idag har man haft hundkurs i skolan igen med min fina hund kenzo , men var ej på humör idag ( och då ska man ej träna hunden eftersom den känner av)så jag tog en skogsrunda med min klasskompis annika  den vart ganska lång ungefär 4 km och när vi kom tillbaka till skolan så var jag på bättre humör och började träna honom  idag körde vi först kapplöpning om godiset de gör man genom att hålla hunden i halsbandet och sedan kasta fram godisen en bit sedan släpper man halsbandet och tävlar fram till godiset och detta gör man för att få upp snabbheten i hunden som aldrig funkar på kenzo men iaf sedan körde vi sitt, ligg och inkommande då hunden ska sitta på vänster sida av dig mot samma riktning som du , sen hann jag ej träna så mycket mer då de börja ös regna så vart att ta bussen hem och vila upp sig inför imorgon då vi har reptil och groddjur kurs något som jag ser fram emot då jag ska fixa hos majsormarna som jag typ fått som fadderdjur och sedan måste jag även sköta om zoophobasen med (blä) men foderdjur är foderdjur så har inget större val hehe ^^ här kommer en liten söt bild på min vovve kenzo han är lite trött dock på bilden  :)







Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards